Суббота, 25.11.2017, 02:12
Головна » Статті » Конкурси для учнів » Бобер

Бобер 2012
Шкільні координатори:
1.    Запорошують до участі в конкурсі всіх БАЖАЮЧИХ учнів та збирають благочинний внесок до 12 грн. за одного учасника (2 грн. з одного внеску шкільний координатор залишає собі для витрат на проведення конкурсу).
2.    Заповнюють заявку (zayavka_znz_ХХХ.doc). Замість ХХХ в імені файлу необхідно записати повну назву ЗНЗ.
3.    Здійснюють переказ однією сумою за загальну кількість учасників, вказаної в заявці на рахунок Благодійного фонду «Ліцей», філія АТ «Укрексімбанк» Р/р 260050004560 МФО 325718, ЄДРПОУ 22360064    
з поміткою «Благочинні пожертви на організацію конкурсу «Бобер» (kvyt.doc), тоді банк не повинен брати кошти за здійснення переказу.
4.    Заповнюють звітну таблицю (zayavka_znz_ХХХ.xls), яка має два листа: заявка та оплата. Замість ХХХ в імені файлу необхідно записати повну назву ЗНЗ.
5.    Здають районному координатору в електронному вигляді відскановану квитанцію переказу від школи (kvyt_znz_ХХХ.jpg), заявку (zayavka_znz_ХХХ.doc), звітну таблицю (zayavka_znz_ХХХ.xls).


Джерело: http://irmk.org.ua/konkurs/bober/instrukcija_rajonnomu_koordinatoru.doc
Категорія: Бобер | Додав: ІРМК (01.10.2012)
Переглядів: 639 | Теги: інструкція бобер 2012 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]