Четверг, 23.11.2017, 03:28
Головна » Статті » Конкурси для учнів » Бобер

Інструкція для шкільних координаторів
  1. Для проведення конкурсу Ви повинні отримати 7 листопада пакет завдань у архівному файлі Beaver2012 разом з шестицифровим кодом школи.
  2. З 8 листопада шкільні координатори встановлюють його на шкільних комп’ютерах або роздають дітям для встановлення на домашніх комп’ютерах ( якщо вони будуть брати участь в конкурсі  вдома).
  3. Файл потрібно записати в окремій папці на жорсткому диску. Розархівовувати його потрібно у тій же папці. Перед розархівацією рекомендується зберегти копію початкового архіву у іншій папці (щоб в разі якоїсь помилки можна було відновити початкові дані)
  4. Після розархівації в поточній папці утвориться  папка bebras2012. Вона міститиме паку data  та виконуваний файл Бобер. В папці data нічого змінювати не можна, вона забезпечує роботу програми. Можна запускати лише файл Бобер
  5. Учні повинні уважно ознайомитись з правилами конкурсу, які записані на перших сторінках цього файлу. Для цього їм дається можливість перед конкурсом.
  6. Для відкриття умов завдань потрібен пароль доступу. Районні координатори надсилають пароль шкільним координаторам 9 листопада.
  7. Шкільні координатори роздають пароль учням 11 листопада о 10.00
  8. Конкурс триває з 10.00 до 11.30. Час на заповнення учнем електронної анкети не враховується. Зразу після завершення учні зобов’язані здати файли- відповіді (result*.bbr) шкільному координатору. Цей файл-відповідь записується автоматично зразу після виходу учнем з програми у трьох місцях (для надійності): у папці data,  у поточній папці і на робочому столі. Відповіді у файлі закодовані. Їх теж змінювати не можна, інакше файл не зчитається.
  9. Шкільні координатори збирають файли-відповіді всіх учасників. Якщо станеться малоймовірний випадок, що якісь файли матимуть однакову назву, можна дописати довільну цифру у назві одного з файлів. Якщо учні пишуть вдома, вчитель повинен визначити час і спосіб отримання паролів учнями (електронною поштою, телефоном чи з рук в руки) та доставки файлів відповідей  до школи, щоб ці учні не мали переваги у часі над іншими учасниками. Файли збираються у папку, назва якої – код школи, папка стискається і надсилається районному координатору 11 листопада.
    У цій же папці –список всіх учасників конкурсу від школи. Клас вказується лише    цифрою (тобто букви А,Б,В… - не потрібні). Бланк додається
Копія цієї папки зберігається в школі.

Категорія: Бобер | Додав: ІРМК (07.11.2012)
Переглядів: 676 | Теги: інструкція шкільному координатору б | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]