Суббота, 25.11.2017, 02:01
Головна » Статті » Конкурси для учнів » Бобер

Інструкція по проведенню конкурсу в школі
  1. Для проведення конкурсу Ви повинні отримати 7 листопада два пакети завдань у архівних файлах Beaver2013_6_11(для учнів 6-11 класів) та Beaver2013_2_5 (для учнів 2-5 класів) разом з шестицифровим кодом школи. 
  2. З 8 листопада шкільні координатори встановлюють їх на шкільних комп’ютерах або роздають дітям для встановлення на домашніх комп’ютерах ( якщо вони будуть брати участь в конкурсі вдома).
  3. Файл потрібно записати в окремій папці на жорсткому диску. Розархівовувати його потрібно у тій же папці. Перед розархівацією рекомендується зберегти копію початкового архіву у іншій папці (щоб в разі якоїсь помилки його можна було відновити). Зверніть увагу, щоб папки, де розміщені завдання, були доступні учням не лише для зчитування, а і для запису. Інакше файли відповідей учнів будуть порожні.
  4. Після розархівації в поточній папці утвориться папка bebras2013_2_5 або bebras2013_6_11. Вона міститиме паку data та виконуваний файл Бобер. В папці data нічого змінювати не можна, вона забезпечує роботу програми. Можна запускати лише файл Bober.
  5. Учні повинні уважно ознайомитись з правилами конкурсу, які записані на перших сторінках цього файлу. Для цього їм дається можливість перед конкурсом.
  6. Для відкриття умов завдань потрібні паролі доступу. Районні координатори надсилають паролі шкільним координаторам 9 листопада. Паролі для обох пакетів різні.
  7. Конкурс для учнів 6-11 класів проводиться 10 листопада. Шкільні координатори роздають пароль учням о 10.00
  8. Конкурс триває з 10.00 до 11.30. Час на заповнення учнем електронної анкети не враховується. Зразу після завершення учні зобов’язані здати файли- відповіді (result*.bbr) шкільному координатору. Цей файл-відповідь записується автоматично зразу після виходу учнем з програми у трьох місцях (для надійності): у папці data, у поточній папці і на робочому столі. Відповіді у файлі закодовані. Їх теж змінювати не можна, інакше файл не зчитається.
  9. Шкільні координатори збирають файли-відповіді всіх учасників. Якщо станеться малоймовірний випадок, що якісь файли матимуть однакову назву, можна дописати довільну цифру у назві одного з файлів. Якщо учні пишуть вдома, вчитель повинен визначити час і спосіб отримання паролів учнями (електронною поштою, телефоном чи з рук в руки) та доставки файлів відповідей до школи, щоб ці учні не мали переваги у часі над іншими учасниками.
  10. Для учнів 2-5 класів конкурс проводиться 11 листопада у приміщенні школи. При великій кількості учасників допускається проведення конкурсу у кілька змін. 
  11. Файли-відповіді всіх учасників конкурсу збираються у папку, назва якої – код школи, папка стискається і надсилається районному координатору 11 листопада. У цій же папці –список всіх учасників конкурсу від школи. Клас вказується лише цифрою (тобто букви А,Б,В… - не потрібні). Бланк додається.
  12. Копія цієї папки зберігається в школі.


Джерело: http://irmk.org.ua/konkurs/bober/2013/rajonnim_koordinatoram.doc
Категорія: Бобер | Додав: ІРМК (30.09.2013)
Переглядів: 748 | Теги: інструкція бобер 2013 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]