Вторник, 21.11.2017, 02:50
Головна » Статті » Педагогічний досвід » Художньо-естетичний цикл

Вчитель музичного мистецтва Мовчан О.О.

Мовчан О.О.Взявши ключові ідеї Дмитра Огороднова за основу своєї роботи,  Мовчан О.О. спрямувала свої зусилля на розвиток музичного слуху у дітей, формування тембру голосу, відчуття музичної форми.
У сучасній школі вектор  етичного виховання спрямований не лише на набуття знань і вмінь, а насамперед, є універсальним засобом особистісного розвитку школярів, їх духовному становленню і звичайно музично-естетичний розвиток дитини буде більш гармонійним, якщо поруч виявиться  той вчитель, який сам глибоко захоплений музикою, мистецтвом. Навчання дітей музичному мистецтву у Воскресенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів базується на методиці комплексного музично-співацького виховання, завдяки якій виховні можливості уроків музичного мистецтва значно зростають, так як базуються на систематичному застосуванні вправ вокальної алгоритмізації, які формують емоційну чутливість до музичних творів.
Особлива емоційна атмосфера є характерною для уроків Олени Олександрівни, яка передає свої почуття не тільки у виразному виконанні творів, але і в словах, жестах, міміці. Вчитель включає різні види музичної діяльності учнів: вокально-хоровий спів, слухання, музично-ритмічні рухи, інсценування, імпровізацію на елементарних музичних інструментах тощо. На уроках музики вчитель навчає учнів творчо підходити до виконання завдань. Уроки музики, предметів художньо-естетичного циклу, проходять в  естетично оформленому кабінеті. Забезпеченому технічними та комп’ютерними засобами навчання. Питання музично-співацького виховання учнів за системою Д.Огороднова у Воскресенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів заслуховувалось на обласному семінарі вчителів музичного мистецтва  Херсонської  академії неперервної освіти, на районних семінарах. Олена Олександрівна активний учасник районних методичних заходів, а її вихованці – неодноразові переможці конкурсів різних рівнів.

Моніторинг результатів роботи з музично-співацького виховання в загальноосвітній школі за системою Д.Огороднова

2010 рік   Диплом ІІ ступеня V обласного огляду-конкурсу дитячої та юнацької художньої творчості «Таврійський барвограй». Нагороджено ансамбль «Калинонька» Воскресенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іванівського району

2010 рік Диплом І ступеня V обласного огляду-конкурсу дитячої та юнацької художньої творчості «Таврійський барвограй». Нагороджено хор Воскресенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

2011 рік Диплом ІІІ ступеня обласного огляду-конкурсу дитячої та юнацької художньої творчості «Таврійський барвограй». Нагороджено хор Воскресенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

2011 рік Диплом ІІІ ступеня обласного огляду-конкурсу дитячої та юнацької художньої творчості «Таврійський барвограй» присвячений 20-й річниці Незалежності України. Нагороджено хор Воскресенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іванівського району

2012 рік Грамота учасника обласного огляду-конкурсу художньої творчості «На крилах творчості». Нагороджено Мовчан О.О. в номінації «Музичне виконавство»

2014 рік Грамота відділу освіти Іванівської районної державної адміністрації за перемогу в районному огляді-конкурсі Дитячої та юнацької художньої творчості. Нагороджено ансамбль «Калинонька» Воскресенської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Якщо розглядати досвід Олени Олександрівни з питання «Музично-співацьке виховання учнів у загальноосвітній школі за системою Д.Огороднова» за найбільш поширеними критеріями комплексного оцінювання педагогічного досвіду, а саме його актуальність, новизна, стабільність, перспективність і результативність, то оцінити його можна як такий, що впроваджується на високому рівні.

Категорія: Художньо-естетичний цикл | Додав: ІРМК (24.06.2015)
Переглядів: 781 | Теги: педагогічний досвід вчителя музично | Рейтинг: 2.2/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]